Ozlm_31 Merhaba hanımlar ikili tarama testleri ne zaman yapılıyor istek üzerine mi oluyor yoksa doktor mu söylüyor ve ücretli mi nasıl oluyor bilgi verir misinz
Hilal2901 Ozlm_31 12. Haftada oluyordu sanırım. Doktor söylüyor. Devlet hastanesi takipli değilseniz ücretli
Zehra_25x Ozlm_31 ben devlet hastanesinde yaptirdim ucretsiz yapiliyor kan ve idrar veriyorsun baska bisi yok 15 gun sonra sonuclarini gidip ogreniyorsun sonuclar onun icin randevu almana gerek yok. Kontrollere gittiginde doktor sana solicek zaten nezaman yapilacagini ben 3. Ayimda yaptirmistim.
Azra00 Ozlm_31 ultrasondan ense kalınlığı burun kemiği ölçüsüne bakıyor doktor, daha sonra aç tok farketmez iki yada bir tüp kan alınıyor sonucu en geç bir iki haftaya kadar çıkıyor yaptırıp yaptırmamak size kalmış zorunluluğu yok
Zehra_25x Ozlm_31 valla bisi bakmadi bana sadece kan idrar istedi tabi once ultrasona girdim ama bisi demedi bana
Mervekim @“Ozlm_31” önce ultrasonda bakmisti benim doktorum herseyine tabiki ense kalınlığı buna dahil hersey tek tek gosterdi bitince kan testi verdim
Hilal2901 Ozlm_31 evet. Kan tahlili bir de detaylı ult bakıyorlar ikisine 500 vermistim diye hatırladım ama artmıstır çoktan