Fbtek123 iburamin son üç ayda kullanılmamalıdır yazıyor internette ama bende travazol alıp kullanmıştım eczaneden o da ilk üç ay kullanılmamalıdır yaziyordu nette doktor problem olmaz demişti. İnşallah bir problem yaşamazsınız ama üzmeyin kendinizi sonuçta bir kere kullanmissiniz. Geri dönüş yapamayacağınıza göre kendinizi boşuna üzmeyin. Bebiş hissetmesin.