İkizlerim yok ama ikisinin yaşı çok yakın olduğundan bende ikili araba aldım ABC DESIGN - zoom modelini aldım.. uzun bi araba ama çocuklar karşı karşıya oturabiliyo.. koltuklar her yönde kullanılabiliniyor çok konforlu bi bebek arabası.. yanyana tercih etmedim çünkü kapılarda vs sıkıntı oluyo.. üst üste olanlarda da biri diğerinin altında kalıyo oraya atmış gibi bi his verdi bana 😅 bu büyük ama çocukların çevreyle ve birbirleriyle iletişimi çok güzel sağlanıyo.. yalnız biraz tuzlu 🙄