ruyalarimm5 canım ben geçen ay gittim şehir hastanesine kendi doktoruma o zaman 16 haftalık hamileyim bana dedi ki kağıda yazdı detaylı ultrasyon tarihi al sekreterlerden dedi bende gittim 9 mayısa verdi 1 ay sonrasına kağıda yazdı 9 mayıs saat 11.45 diye bu tarihte kağıtla gelin dedi 21 haftalık oluyorum o tarihte zaten detaylı ultrasyon 20 21 22 tarihlerinde yapılıyormuş o tarihleri geçersen yapmıyorlarmış artık onun icin erken randevu almak önemli