Edalimm Gulsen20 ben 34+5 ama dr kontrolüne göre 35+5 mayıs sonu haziran başı gibi nasip artık mayıs annesi mi olurum haziran mı bilmiyorum ama içimden mayıs geçiyor 🥰
Gonca_ergn Gulsen20 küçük sancılar hep var ama bu sancı çok kötüydü gözlerim kocaman oluyordu 😂😂 korktum valla salı günü randevum var hayırlısı olsun inşallah hepimizin hakkında
Ahsnbde 3 dogumumm canım ilk doğumum 4 kilo olduysa normal.sekilde.buda doğar sağlıklı.olsunlar kuzucuklar sağlıkla.gelsinler yeterki
BE2701_- Gulsen20 aman en iyisi kafaya hiç takmamak zaten kavuşmamiza çok az bir zaman kaldı canım 🥰🥰
MelisBerdo ilaydacemiko anladım sizin baba göre dağa erken verilmiş tarih. 36+5 im bana da 15 Mayıs denildi
MelisBerdo ilaydacemiko sizinki bir gafta önde gibi evet bizimkisi 36+0 da 2900 48 cm di. O yüzden tarihi erkene çekmiş olabilir
ilaydacemiko ggulcinaliyevaa kilosu normal sanırım ama boyu uzun iri bir bebek bende uzunum ama sanırım bana benzedi :)