Ben baya toktum ama acil alındım. 2 gibi dışarda kahvaltı yaptım sonra da muayeneye gittim 4 te suyum geldi vs derken doktorum yatışımı yaptı veee 17.30 gibi de alındım bence kusma ihtimalinden dolayı olabilir ama ben baya toktum yani 😂 hiçbişey de olmadı kusmadım bulantım da olmadı. Ama normalde aç gelin diyorlar doğru