Babymomiki Kızlar 16. Haftaya girmek uzereyim çok şişkinliğim var böyle yemiş yemiste patlicak gibiyim ya oda ağrı yapiyo normal mi
merveliyyy Bende 16 +3 üm bende de hep oluyor az yiyorum öğünlerde bide süt ve sade soda mideyi rahatlatıyor Sakız da