Doğumuma 2 ay kaldı ne beşik ne doğru düzgün kıyafet aldık hastane çıkışı kendime lohusa sabahlık aldım sadece hala daha neler almam gerektiğini bilmiyorum. Zıbın falan aldım ama kısa kollu uzun kollu almam gerekiyor mu? Neler almam gerekiyor söyler misiniz