Arkadaşlar şart mı anlayamadım evimde klozet var kapattırdım bozuk diye. bir tanıdığım var klozet şart kesinlikle tamir ettirin vb dedi. Çok zorlanırsın falan dedi. Normal yada sezaryen farketmez. Her türlü klozet olması gerekiyor gibi konuştu. Yani ben anlamadım gerçekten de eğilmek zor mu oluyor dikişlilerden falan