Hatice-14
Ben daha hamileliğimin başında hamile olduğumu öğrenmeden önce çok kötü enfeksiyon geçirmiştim. Boğazımda ciğerlerimde idrar yolumda ve kanımda enfeksiyon vardı. Doktora gebelik olabilir diye bahsetmiştik o da bu antibiyotikten vermişti 1000 ml ve günde iki defa bir hafta boyunca kullandım. Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez üç farklı doktora bu ilacın güvenli olup olmadığını sorduğumda hepsi de hamileyken kullanabileceğimi ve güvenli olduğunu söylemişti vicdanım o şekilde rahatladı. Hamileyken ilaç kullanmak içimize çok sinmiyor evet ama vücudumuzdaki enfeksiyon kullandığımız ilaçlardan daha tehlikeli olabilir kendi sağlımız ve bebeğimiz için kullanıyoruz sonuçta keyfi değil. Geçmiş olsun 🌸