Alymus Kızlar daha 11. Gündeyim sabun falan değdirip hiç liflenmedim ara ara kurutma makinesi ile kurutup nemi önlemeye çalışıyoruz ama hafiften bi koku var normal mi ? Aynı şeyi yaşayan var mı? Akıntı falan yok ama yara yerinde
Dark Alymus normal duş alıp havlu ile kurulayın makine tutmayın bence doğal şekilde iyileşsin. 11 gün olmuş hiç bir şey olmaz merak etmeyin Rengi nasıl peki, koku hiç yaşamadım akıntı yoksa içerde bişey olabilir baktirdiniz mi kontrole gidip
Esoo0698 Alymus Koku çok ağır değilse akıntı ağrı vs yoksa korkma canım benimde koku geliyordu kuru olması çok önemli
Medine05yasar Alymus 4 tane sezaryan oldum hiç koku gelmiyordu bende merak ettim neyden dolayı oluyor ki
Dark Medine05yasar siz tecrübelisiniz bişey sormak istiyorum. Benim bir kızım var şuan düşünmüyorum ama merak ediyorum, kesiler aynı yerden mi oluyor
Medine05yasar Dark aynı yerden kesi olmuyor cnm kesi boylarıda aynı olmuyor 1veya 2 milim farkla yapıyorlar
alyapoyraz Medine05yasar ama aynı yerden kesi atılıyor dedi doktorum bana canım üçüncü sezaryani olucam bende aynı yerden kesi atılıyor tekrar kesi atmiyoruz dedi 🤔
Medine05yasar alyapoyraz Aynı yerden ne kadar atsada ilk sezaryanınla 3cü sezaryanın boyutları aynımı bir bak sana cnm