Azeri2023 Arkadaşlar merhaba, ben 4 haftalık hamileyim, sadece merakımdan soruyorum. Kız çocuğuna hamile olan anneler, belirtileriniz nelerdir ? Ne zamandan başladı belirtiler ? Kusma oluyomu ? Biraz anlatırmısınız nasıl keçiyo hamileliyiniz ?
kahvesever__ Azeri2023 kusmam sadece hamileliğimin başlarında oldu şu anda hiç yok çok şükür iyi geçiyor
AlmilaninAnnesiii Azeri2023 Kızım olacak ama hiç belirti vs yaşamadım ben. Bu pek belli olmuyor anneye bağlı oluyor genelde. Arkadaşımın kızı oldu o öğüre öğüre bı hal oldu ama ben hala karnım buyumese hamile olduğumu bilmem 😇
mekselinaa Azeri2023 Bence cinsiyetle alakası yok canım herkeste farklı olabiliyor benim berbattı 6. Haftada başladı kusma şuan 15 haftaligim hala doğru düzgün birşey yiyemiyorum 6 kilo falan verdim midem aşırı yanıyor özellikle geceleri ama cinsiyetle alakası varmı yok mu bilemedim sağlıkla al bebişini kucağına 😇🤍
Hlmylmz_69 Azeri2023 ben de oğluma hamilrykrnde kusma olmadı tatlı isteği var bende erik isteği var onun dışında bende erkek olur dedim 20 haftalığız kuzum olacakmış
M21052022 15 hafta kustum herşeyden tiksindim. Birde benim topuklarım aşırı sertleşti ve soyuldu 9 ay yaşadım bunu. Ve bacaklarım kollarım kaşıntı tutmuştu. Doğum yaptıktan sonra düzeldi herşey şuan hatırladığım bunlar ☺️
Yagmurr1 M21052022 bende 12 haftalığım o kadar çok kaşınıyorum ki hamilelikle mi alakası var bunun yaaa nerdeyse pirelendim mi diye düşüncem psikolojimi bozdu kazıyorum heryerimi neredeyse
Passions Bende 13+2yim dr %80 kız dedi kusma mide bulantısı erik ve kornişon turşu aşermesi yaşıyorum😄 Ama mide bulantısı ve kusma çok fena😩🫢
Hizligonzales Azeri2023 13.haftaya kadar bulantim oldu ama pyle cok abartili degil oglumda su bile icemezdim bunda yiyip icebildim sonra surekli bas donmem oldu hep gözüm karardi canim surekli soguk ve tatli seyler istedi ve asiri duygusallik var surekli sinir herseyi yanlis anlama surekli aglama uzulme hissi oglumda bunlar yoktu hic
_nigarr24_ Azeri2023 ben kusmuyordum direkt midemi çıkarıyordum😪Her yediğim çıkıyordu,su bile. Sabahları çok fena midem bulanırdı. Ekşi tuzlu çok aşerirdim. Kan değerlerim düşüktü. Halsizlik,uyku,baş dönmesi,kanım çekilirdi sanki. Zordu anlayacağın
Amineazra Azeri2023 benimde kızım olacak 25 haftalığım mide bulantısı hiç olmadı canım tatlı istiyor hep son zamanlarda et türü pek yiyemiyorum öncesinde de pek aradığım şey değildi
Asyos34 Azeri2023 ılk kızımda hiç kusma olmadı birgun bile tiksinme ogurme gibi ıkıncı kızım da oldu kusma vs belirtiler bence cinsiyetle alakalı değil :)
newmom07 Azeri2023 ilk kızımda 3 ay serumla beslendim. 5kg verdim. 2 gebeliğim kız hic bir sorunum yok 2 hafta bulantı yaşadım sadece ve karnım sivri. Yani yok bulantı yok karın yaygan vs bunlar hurafe..
Basak3503 Bir kere bile kusmadım 2-3gün hafif bulantım oldu sadece başında onun dışında hiçbir rahatsızlığım olmadı sağ kasıkta hissettim ilk ve ben tatlı sevmeyen birisiydim aşırı tatlıya düşkünlüğüm oldu 😅
Tanli1993 Benm taaa en başından başladı kusma bulantı lokma alamadim agzima gece Gündüz farketmedi. Hersey koktu. Geceleri uyanıp kusup yatiodum cok zOrdu🥲🥲🥲 4 aydan sonra sadece sabah kusmam devam ediyor 5 bucuk aylığız şuan sabahlari hala kusuyorum. Koku hassasiyeti falan geçti. Sanırım sabah kusmam doguma kadar sürecek 🤷♀️
Serife2323 Azeri2023 benim de hiç bulantım olmadı sadece yoğun halsizlik ve uykusuzluk yaşadım hala yaşıyorum bir de hep tatlı şeyler istiyorum ekşiyle hiç ilgim yok 😊