Kızlar merhaba..
2.5 senedir bir bebek hasreti ile yanıp tutuşuyoruz..
Bu ay herhangi bir takviye kullanmadan yine kendimiz deneyelim ilaçsız dedik çünkü her ay artık ilaç içmekten ve hüsrana uğramaktan yorulduk.. Adetim 3 gun gecikti normalde düzenlidir bir iki gün oynar ama 3 gun oynadığını daha hatırlamam.. Göğüslerim tas gibi sisti.. Alt karin agrisi var.. beyaz akıntı var yoğun şekilde… Adet günümde test yapmıştım negatifti.. Sizce olabilir mi.. Test alacağım eczaneler kapalı.. açık olanda bize cok uzak.. Regl olacakmışım gibi bir agri var alt karinda öncesinde de tatlı tatlı bir iğne batması gibi bisey vardı kasiklarimda.. Daha önce hamile kalan arkadaşlar karnınız agridi mi hic.. Artık umudum yok denecek kadar az..