Haftaya doktorumun da onayıyla 37. Haftaya kadar calisabilir raporu alacağım. Özel sektörde çalışıyorum. Bir konu kafamı karistirdi. Doktorum dedi ki; Sana 32. Hafta içerisinde rapor verdiğimizde örneğin 35. Haftada artık calisamayacagini düşünüyorsun. Arada çalıştığın 3 hafta doğum sonrası iznine ekleniyor dedi. Ben sanki daha önce bu raporu aldıktan sonra 37. Haftaya kadar calismazsam arada çalıştığım haftalar doğum sonrası izne eklenmeyecek gibi bir şey duymuştum. Hafta sonu olduğu için de ik’ya soramadım. Bu konuda net ve doğru bilgisi olan var mı?