hellomami ben bahar hocayla bu yolu tamamladım bahar hoca biraz ketum birisi ama asla korku salan birisi değil ve normal doğum yanlısı bi doktor son ana kadar normal doğum için bekledik ama bebeğim yan girmeye çalıştı kanala o yüzden acil sezeryana alındım ama doğum esnasında ebeler olsun hemşireler olsun çok ilgiliydi ben memnun kalmıştım