Mev Arkadaşlar İstanbul sultanbeylideki Ersoy yada saygıya giden var mı yada dogum yapan ? Doktor tavsiyesi olan var mı ? Bu arada 23+2 yim.
Nslhnfdn Mev Ben Ersoy da Bedia hanima gidiyorum. Ersoy devlet hastahanesinden kalabalik zaten gidince en az 2 saat sira bekliyorum. Yakin diye gidiyorum sadece
Nslhnfdn Mev Zaten saolsun Ersoydaki guzide doktorlarin mesai saatine denk gelirsen doguma giriyorlar yoksa nobetci doktora birakip gidiyorlar.
GamzeTopluKk Mev ben de bu postu açacaktım tam denk geldi :) bir ay kadar Suna hanım a gittim Ersoy da ama hastane çok içime sinmemisti ,saygı hastanesi ni merak ediyorum bende drlari ilgileri nasıl bilen yazarsa fikir olur bizede
SeymaYldrmAkpunar Mev Saygı da pelin koca var ona gitmiştim ilk aylarım da. Hastaneyi beğenmediğim için değiştirdim doktorumu medical parka gidiyorum. Ama bir soru soracağım zaman saygıdaki pelin hanıma mesaj atarım hemen cevap verir🤔
Mev Ben Kurtköy Ersoy’da Doğum yapmıştım mine Füsun’da. 10 saat sancının üstüne sezeryana girdim. sırf nöbetçi o gün diye yatışımı yaptı çok suni sancı verdiler. O yüzden kimseye güvenemiyorum. Şimdi de mecbur sezeryansın diyorlar hastahane arıyorum bende makul fiyat aralığında
GamzeTopluKk Doğum a drun girmeyecekse ne anladım o hastaneden, devlet hastanesinden farkı kalmıyor .. benim ucuncu gebeligim iki kaybim var hastane arayışındayim bende.. tereddüt ve tedirginlik zaten var bide üstüne Dr girmezse doğuma diye düşünmek istemiyor insan