Kızlar 36+5 haftalık hamileyim, doğuma pek birşey kalmadı normal doğum olacak. İlk gebeliğim ve doğum anını anlayamazsam fark edemezsem diye ödüm kopuyor sudan anlarsın diyor çevremdekiler ama zaten hamile olduğumu bildim bileli benim hep akıntım var🤷🏻♀️ Acaba çok mu kafaya takıyorum bilmiyorum ama anlayamazsam da birşey olursa diye aklım çıkıyor