Melomy ben hastanede yatarken beni muayene etmişti. Kendisi ayrıntılı inceledi anladığım kadarıyla ama bana açıklamadı. Muhtemelen bir sorun görmediği içindir. Ondan 1 hafta sonra falan gittiğim ayrıntılı ultrasonda sorun görünmemişti, o yüzden bu çıkarımı yapıyorum.
Belki ben yatan hasta olduğum için de açıklama yapma ihtiyacı duymamış olabilir tabii, bilemiyorum.