tgc-52 bence bulunduğun yerdeki hastaneyle çok alakalı canım, ben özele gidiyorum şu an ama bundan önce bir kaybım vardı gece kanamam olunca devlete gittim hem çok eski bir hastane hemde berbat muamele vardı ama heryerdeki hastaneler bir olmuyor. Sen bulunduğun yerdeki hastane hakkında bilgi al.