meltemmmxx canım benimki garip biraz 31 Mart’ta eşimin yanına taşındım Ankara’ya 10 Nisan’da regl olmam gerekirdi olmadım. 2.3 gün gecikti sorna test yaptım aşırı silik çizgi çıktı ışığa gidince gördüm kan verdim akşamına betam 17.7 çıktı 2 gün sorna 39.9 çıktı 3 gün sorna 116 ya yuselmisti. 27 Nisan’da karnım ağrıdı sbaah eşime demedim o çıktı işe bende hemn doktora gittim anlattım durumu bu şekil ultrayona sokimm seni dedi baktı en altta buldu gördü keseyi keseyi gördüğüm için beta istemicem dedi istemedi beta 7 tüp kan verdim bunlar normal tatkiklermis sıkıntı etme herkese verilir dedi 1 hafta sorna gel hem sonuç hemde kalp atışı için dedi bu şekil benimki