Asillll16 Kızlar 10 haftalık hamileyim ve mide bulantılarım var yarında direksiyon dersim başlicak nasıl olacak hiç bilmiyorum. Hamileyken ehliyet alanınız oldu mu. İnsallah iyi geçer derslerde sınavda direk geçerim 🤲
Hayrnnisaors97 Asillll16 Tam 10 haftalıkken başladım ramazanın içinde hemde oruç hemde 30 dk gidiş 30 dk dönüş yürüyerek gittim Allah’a çok şükür hiç bi sorun yapamadan aldım şuan cüzdanımda 😃 tabi bende bulantı falan yok tu hiç
Filizert Asillll16 benim arkadaşım hamileyken girmisti ani fren falan yaptırmamislardi biraz daha pozitif davrsniyorlar diye biliyorum hamilelere
NobleMom Asillll16 ben dün direksiyon sınavına girdim ve ilkinde geçtim çok şükür 🙂 darısı sizin başınıza🌸
Filizert Asillll16 umarım iyice zorlaştırmislar ne yazikki stres oldum ben dosyami yakmis ikinci dosyada almis biri olark söylüyorm 😂 Yanındaki komisyonlari pek dinleme kimisi şaşırtıyor ya onlar yüzünden kafam allak bullak olmustu yoklarmis yada aileni gezdirmeye cikmissin gibi düşün
Alimenur Asillll16 5 aylıkken almıştım bi sıkıntısını görmedim sadece belirtin hocanıza ani fren çalışmalarınızda dikkatli olun