Gece canım öncelikle çok geçmiş olsun rabbim tüm hastalara şafi ismiyle şifa versin🙏 Benimde babam geçen hafta ses teli nodülünden ameliyat oldu.doktor kanserin ön evresi olduğunu söyledi. Şuan konusamıyo gecen hafta ameliyat oldugu için henüz yara iç kısımları sesi çıkmıyo, normal sesine göre kısılma olacagını söylemişti zaten doktor ama sesiyle çalışan birisi oldugu için keşke ameliyat olmasaydım diye bu duruma takılıyo. Rabbim hepsine şifa versin tez zamanda sağlıklarına kavuşmalarını nasip etsin🙏 Hepimiz hamileyiz dualarımız kabul olur inşallah🙏 Bende ameliyat günü çokk üzüldüm çokk ağladım hatta okadar strese girdimki, 36haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini bile hissetmedim. Üzülme ağlama diyemem sana çok iyi anlıyorum seni, ama böyle bi durumda dua etmekten başka inan elimizden bişey gelmiyo🙏