antk_05 evet ilk gebeligim o yüzden mıdır nedir bilmiyorum ama tedirginim çok herseyden Bi korku düşüyor içime. 33.haftamdan beri nst giriyorum en yakın tarih olarak cuma günü girdim hiç Bi sikinti yoktu sadece bebek toplanmasına bağlı Bi kasılma görüldü iki defa doktorumuz da normal dedi ama iste annelik duygusu sanırım doktoruna bile bazen inanmıyorsun:)