Annebebek_33 Gebeliğin başından beri Goktug ismini koymayı düşündüm ama çevremde bi duyuyorum herkes o ismi vermiş 🥴
mervekocogl Annebebek_33 Ensar ismi çok hoşumuza gidiyor, başlarda Musab düşünüyorduk ama kötü bir anlamı da olduğu için vazgeçtik. Henüz cinsiyet belli değil ama araştırıyoruz biz de 🥲
Amineazra Annebebek_33 ben biraz klasikciyim heralde :) Furkan, Ömer, emir, eren, Hasan hoşuma giden isimlerdi.
Annebebek_33 Amineazra benim de kızımın adı klasik oldu Fatma Amine oğlumun adı da herkes de var çevremde 4kisiden 3unde goktug😅
Filizert Annebebek_33 yuşa yiğit koyucam oğlum olursa bi kızım var adı yüsra uyumlu olur diye Araf Altuğ ikisi cok guzel geliyor dusunebilirsn
merveliyyy Filizert inşallah ikinciye bizde öyle düşünüyoruz çok arada kaldık ama Göktuğ ağır bastı bizde