Adyokisimsiz 3 4 saattir hiç durmuyor sürekli hareket halinde napcagimi şaşırdım kötü bisey mı bu aralıksız hareket ediyor sürekli 😢 25+5im
Ebrarkubra Adyokisimsiz yani hareket etmesi iyi birsey endişe etmenize gerek yok hareketli bir bebek demek😊 biraz hafif tempolu yürüyüş yapin durur sakinlesir. Tatlı tüketiyseniz ve hareketsiz de kalmış olabilirsiniz Agri sancı kanama vs. Olmadigi sürece
Gmz5560 Adyokisimsiz korkulcak bisey yok canım benim kızımda öyle yolda yürürken bile durmuyor hele geceleri parti yapıyor sanırım😃😃😃
Adyokisimsiz Ebrarkubra normal günlük hayatimdayim yani şuan bile durmuyor çıkacak gibi normalde de çok durgun değil ama hiç aralıksız kaç sattir böyle olması ürküttü
Ebrarkubra Adyokisimsiz korkma normal birsey yok bebeklerde zamanla degisiyor gün geçtikçe karnında daha çok yer kaplayacak ve daha fazla hissedeceksin 😊
hunilimom Adyokisimsiz bı kaç saat sonra da durur benim küçük çok hareketliydi karnımı yırtıp cikicak sandım 😂 ama ablasi da bir okadar sakindi aklım giderdi oynadigun da 😂 hiç ortaları yok bu bebeklerin
Sevval0308 Adyokisimsiz hareketsiz bebekten korkulur cnm hareketli bebekten korkma :) keşke hep hareket etseler emin ol hareketsiz olması çok fena. Geçen hafta bir gün misafirim vardı hiç hareket hsisetmedim delirecektim rabbim evlatlarimizi korusun
Adyokisimsiz Sevval0308 amin inşallah benimkide 3 4 sattir hiç durmuyor insan hicmi yorulmaz uyumaz 🥴
Ebrarkubra Adyokisimsiz çok panik yapma ağrın şansın olmadığı sürece canım Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah
Seyma_erkan27 Adyokisimsiz bende 22 haftalığız sürekli hareket halinde bazen yeter artık dursun diyorum bazı hareketi canımı acıtıyor bian elektrik çarpması gibi oluyor hatta 😅 çıkınca bizi neler bekliyor çok düşünüyorum 😅