dishonest Evet kızlar epizyosuz yani kesisiz normal doğum yapanlar var mı? Süreç nasıl gelişti? Siz neler yaptınız? Doktorunuz neler yaptı? Paylaşır mısınız?
Begum35 dishonest benim doktorum kesisiz doğumu öneriyorum dedi ilerde rahimde sarkma iç yırtıklar yapıyormuş
dishonest Busratye evet biliyorum onları ama bazı doktorlar ilk doğum olunca direkt kesi atıyormuş. Doğumun nasıl gelişeceğine bakmadan.