betulebrar61 Sabahtan beri ara ara vuran bel ağrım arada kasık ağrısı oluyor ama belim hep smdide bebek çok kasıyor kendini doğum sancisi mi bilemiyorum? Bide avuç içi büyüklüğünde jel jöle tarzinda bı akinti oldu sarı ve su gbi rengi
Poyrazlina12 betulebrar61 ben çok ağır iş yaptığım için her gün evi sihirli süpür toz al bir de bir tane oğlum var çok yoruluyordum sonra bir gece bayağı bir sarı renkte akıntım oldu kahverengi leke ile birlikte doktora gittiğimde enfeksiyon dedi enfeksiyondan kaynaklı dedi 33 haftalık oldu bakalım
alyapoyraz betulebrar61 ozaman kesin nişan zamanında gelmiş zaten istersen bı acile git muayne ol canım için rahat etsin
betulebrar61 alyapoyraz giderim heralde biraz daha beklicem sancılarım için ama Nişan gelince hemen o gün doğum oluyor mu acaba ki
alyapoyraz betulebrar61 kişiden kişiye değişiyor o canım o yüzden gitmelisin hastaneye bakarlar zaten ona göre bişey söylerler sana sağlıkla al kucağına inşallah ♥️🤲