Sizde de oluyor mu kızlar ya ne zaman dışarısı için hazırlansam sinirden oturup ağlıyorum hamile kıyafeti aldım s bedenler olmuyor popo yok durmuyor kendi kıyafetlerim göbekten girmiyor sürekli tayt giymek istemiyorum afyonda yaşıyoruz sürekli elbise giyilmiyor hala havalar serin kafayı yicem artık her dışarı çıkarken hazırlanırken sinirden ağlıyorum eşimde çaresiz beni izliyor sinir krizinden evdeki kediden eşimden hırs çıkarır oldum ne bakıyosunuz şişko muyum ben diye kafayı yedim iyice 5aylığız daha 😂