Kızlar merhaba ilk gebeliğim 39+1 deyim. Dün muayenem vardı sancı çıkmadı nstde de açıklık da yoktu . Bu sabah uyandığımdan beri sık sık büyük tuvaletime çıkıyorum ama yumurtalıklarım ağrıyor gaz sancısı mı yoksa doğum sancısı mı bilemedim . Yaşayan oldu mu hiç ? Suyum falan gelmedi