Amineazra kesinlikle katılıyorum, ilk doğumumu Sema hanımda yapmıştım. Çatı sorunum olmasına rağmen o kadar ilgilendi ki normal doğum olması için elinden geleni yaptı ve çok şükür normal doğumla sonuçlandı. Şimdi ikinciye hamile kaldım yine ona gidiyorum. Çok tatlı sevecen bir kadın 💜 sadece randevu almak bazen zor olabiliyor o da memnuniyeti çokken normal..