Snglshm Kızlar 26. Haftadayım dünden beri kasık ağrım var doktorum yurt dışında başka hiçbir şeyim yok akıntı kanama gibi sadece kasık ağrısı var bebek hareketi de normal gibi bu durumu yaşayan oldu mu aranızda normal mi acaba
Ahsenn031013 Snglshm kanama akıntı vs bişe yoksa endişelenme Bebek büyüdüğü zaman kasık ağrıları olabiliyor normal Ayaklarını uzat dinlenmene bak Ama ağrıların çok fazlaysa direnilmiyorsa doktora gitmelisin
Kbraa72 Snglshm o zaman bebek büyüdügü icindir aynen benim de ilerledikçe daha çok ağrımaya başlamıştı yürüdükçe yoruldukça daha çok ağrıyo o zaman enfeksiyon yoktur ya 😊
gizcansen 23+2 deyim bende de 2-3 gündür midemin sağ tarafında bir acı var elleyince bile acıyor. Karnım büyüdüğü ve gerildiği için Bebek mideye baskı yapıyor olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı acaba