Kubra2626 Temmuz sonu ağustos başı gibi gözüküyor normalde ama bakalım göreceğiz. Benim daha çok eksiğim var aslında ağırlaşmadan almak lazım ama haziran gibi başlarım heralde artık eksiklere.
RukiyeC Benim de detaylıda Ağustos 10 gözüküyor dedi. 25+3 üm 30 haftalıkta çantayı falan yavaştan hazırlamayı düşünüyorum nolur nolmaz 🙃🥰
Hamalp Moruk07 benim Allah nasip ederse 13 Ağustos gösteriyor tabi bebek ne zaman isterse hazırlık olarak abilerinden kalan şeyleri kullanacak kıyafet alınacak yeni doğan filan da alma diyorlar sıcak iselik olur diyorlar sıcakta. İnce bisi alırım