adatuna pnraks ben göremedim, nöbetçi eczaneden erken gebelik testi alın onda varsa kesin çıkar. Predictor early ile 7 gün önce iki çizgiyi görmüştüm ben
pnraks Hayal02 bende görüyorum ama teste 2 saat geçtikten sonra böyle inceleyerek baktım. O yüzden şüpheye düştüm yoksa bariz çizgi var bence ya :(
pnraks Eflalin290 benim normalde reglden 10 gün önce göğüs ağrılarım başlardı ama 2 gün var asla ağrımıyor. Biraz bel ağrısı vuruyor bazen kramp hissediyorum bide akıntım var işte
Eflalin290 pnraks bende de bu şikayetler var canım bakalım inşallah var dur çok ümitliyim içim boş değil gibi dolu gibi karnım öyle hissediyorum bugünde çok hafif göğüs uçlarımda agrı var ❤️🙏 2 3 gün bekleyip tekrar test yapacağım
pnraks Eflalin290 canım ben bugün regl oldum Hemde dün akşam erken gebelik testi yaptım ve silik gördüm 3 dakikada . Çok üzüldüm . Artık erken gebelik testi yapmayacağım karar verdim. Senin durumlar nedir
pnraks Hayal02 malesef bugün regl oldum. Dün erken gebelik testim 3 dakika da silik çıkmıştı bide. Artık erken gebelik testi yapmamaya karar verdim 😫