Üç gündür sancı var ama şiddetli değil doktor artmasını bekliyor bende bu halden sıkıldım ne yapsam doğum hızlanır sürekli adet olacakmisim.gibi ağrı var ara sıra sancı da vurup gidiyor ama bir türlü tam.anlamiyla gelmiyor artık çıksın rahatlayalim🤣🥰