ciceklianne Kızlar herkese mutlu pazarlar. 5+5 hamileyim. Düzenli olarak lazer epilasyona gidiyordum. Daha sonra gecen ay braun un ev tipi modelini aldım ama hic kullanmak nasip olmadı. Doktorum kullanabilirsin dedi ama aranızda hiç kullanan var mı?
Zeynepozcan ciceklianne kullanmıyorum zaten hormonlarımız sürekli değişiyor kullanılsa da bi faydası olacağını sanmıyorum
Tiiffany ciceklianne Dogumdan sonra kullanın cunku hormonlar değişiyor etkisi olmayacıktır bende sormustum bunu. Dogum yaptıktan snr yapın derim
cauuv1 İlk 3 ay epilasyona devam ettim bi sıkıntı olmadı baya bi azalmıştı hiç ihtiyacım olmadı şimdi 7.5 aylık hamileyim doguma yakın agdaya gidicem o kadar
cauuv1 Heyymomy benim doktorum agdadan baska bisey önermiyor asıl. Hassas ve agrılı oluyor dediginiz dogru ama mecbur