İlk bebegimi normal dogumla kucagima aldim . İkinci bebegimide sezeryanla . Herkesin hikayesi baska . Bazi dogumlari insanlar oyle bir anlatiyor ki insanlae nasil olcak diye dusunuyor . Bazen herseyi akisina birakmak lazim her iki dogumda zor . Normal dogumda ayaga kalkip normal yasantina geri donuyorsun sadece sanci insani yoruyor . Sezeryanda ise dogum aninda birsey yok fakat sonrasinda yaninda birinin olmasi sart ayaga kalkmak dogrulmak acı veriyor . En hizli toparlanma normal dogumda oluyor bu benim gorusum . Bir sansim daha olsa tabiki normal dogum isterdim toparlanma daha hizli oldugu icin vee ihtiyaclarimi kendim giderdigim icin 🥰