Kızlar doktoruma balık giyemediğini söylemiştim 23 haftalık hamileyim o da bana omega royal iç dedi faydalı müdür bilmem ama zararlı değil en azından böyle takviye yap dedi... doğalını yememden yana ama yiyemiyorum. Kuzenim de en iyisi efa 1200 dedi onu kullandım dedi.. kafam karıştı siz ne kullanıyorsunuz?