159 bende tüp bebek annesiyim 21 haftaligiz 1 ay boyunca falan böyle sanki burnundan cikan sümüge benziyordu yogun kivamki hafif sari bende yasadim daha yeni gecti ilk basladiginda doktor önlem amacli antibiyotik fitil yazdi biraz düzelir gibi oldu yine geri geldi ama cogunlukla ped kullandigimda oldugunu farkettim eger ped kullaniyorsaniz bi kac gün takmayin takip edin benim düzeldi