Yakut16 Kızlar dün sbh erken gebelik testi yaptım çıktı bugün sbh kan verdim negatif çıktı ama bütün belirtileri vardı bende 2 saat öncede adet oldum şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim 😔
Elif_p Yakut16 bu erken olanlar yanıltabiliyor canım benim de bir kere böyle olmustu ya hatalı test ya da bu da kimyasal olabilir canını sıkma
BurcuArya35 Yakut16 erken gebelik testleri hep yanlış sonuc veriyor diğer ay ucuz kaset Testlerden yaparsn canm cok düşünmemeye çalış ama
Tugba_turk46 Yakut16 aynı sorunu bende yaşadım canım 3 kere test yaptım bu testin aynısındanda yaptım pozitif çıktı sonra adet oldum kimyasala dönüşmüş büyğk ihtimal
Yakut16 Tugba_turk46 Şubat ayında aynısı oldu gerçi o kanda çıktı sonra düştü bilmiyorum artk test yapmiycam direk kan vercem boşuna o kadar para veriyoruz