Kızlar doktoruma da yazdım henüz cevap gelmedi sizlere de sormak istiyorum. 24. haftanın içindeyim dün normaldim ama bugün belimin sol tarafı çok ağrıyor hatta bazı anlar sanki kasığıma bile vuruyo. Ağrı kesici içmek istemiyorum. Siz böyle durumlarda ne yapıyosunuz? At kestanesi kremi sürsem bi sakıncası varmıdır acaba bilgisi olan varmı?