Kızlar 12. Haftada ikili taramada doktorum cinsiyet belli değil pozisyondan kaynaklı dedi 16. Haftada kontrole gittiğimde yine pozisyondan kaynaklı belli olmama durumu olur mu yoksa yapısına göre cinsiyeti söylüyorlar mı doktorlar tecrübeleriniz neler