Ben de çok fenaydım prilam vardi doktor baya rahatlatmıştı sonra kesmemeye başladı. Söyledim gün içinde de prilamı kullanmamı söyledi ve zofran 8mg diye bir ilaç önerdi iç rahatlatır devlet karşılamıyor dedi ama ben prülamı gün içinde de 2 kere 8 saat arayla almaya başlayınca düzeldi diğer ilacı hiç almadım. Allah kolaylık versin kızlar gerçekten kusma bu sürecin en kötü yanı. İlaçtan önce ben de ağzıma ne atsam çıkarıyordum. Su bile içsem su kusuyordum çok kötüydü