Ayazmom_ Daha cocugun cinsiyeti belli degil ama biz erkek olacakmis gibi hiseettigimiz icin simdiden esimle isim konusunda anlasmazliklar yasiyoruz😂
Vizyondakianne Benimde cinsiyet belli degil benimde icime erkek doguyo tatli cok yiyorum bende karan dusunuyorum ama hic kiz ismi dusunmedim surpriz olursa
Ayazmom_ Vizyondakianne ben kız ismi dusundum😂 karanı bizde cok sevdik ama tanidigimzda var o yuzden koyamiyoruz😂😂
S-evil-85 Bence soyadınız ile uyumu da önemli. Birlikte söyleyince hangisinin tınısı daha güzel geliyor bir bakın derim.