Evet kızlar günlerimiz az kaldı medipol takipliyim burda doğum yapan var mı ? Odalar tek kişiliktir diye düşünüyorum hediye olarak ne veriliyor burdan okuduğum kadarıyla bir tek şerbet deniliyor o şerbet nasıl veriliyor ? Sancı odası vs var mı doğum hakkında bilgi alabilir miyim 🌸