2prensessannesi Ilk dogumu sezeryan yaptim 5 sene oldu şimdi normal yapmak istiyorum sezeryan istemiyorum tecrubeli olan varmi
Asyos34 2prensessannesi bende svvd adayıyım inşallah herşey yolunda gider burda önemli olan doktoru bulmak
TeacherrMom 2prensessannesi ben yapmadım ama deneyeceğiz inşallah 39+5 olduk bekliyoruz gelmesini 27 ay arası
ysmntrhn 2prensessannesi bende 18 haftalık gebeyim ssvd adayıyım. Bebeğimde suanda 20 aylık. İkisinin arası 24 ay olacak 14 ay arayla doğum yapan var. Doktor ve ebe çok önemli ve egzersizler. İlkinde sezeryancı doktor magduru oldum malesef simdi Rabbimin izniyle normal doğumu deneyimleyeceğim
Mybaby_35 Benim ilk gebeliğim normal beklenirken açılmam hiç olmadı bütün sancıları çektim hatta suni sancıları da ve sezaryen oldum şimdi 2. Gebeliğim aradan 4 yıl geçti ve bende normal olarak istiyorum nasıl olacak bilmiyorum