Deletedmom_116 Kızılay’a radyolji uzmanına gitmiştim gayet memnun kaldım bin TL vermiştim ama üstüne dört beş ay geçti sanırım🙈
Momy42 Deletedmom_116 merhaba.. detaylı ultrason için önce muayene olmakmı gerekiyor yoksa direk radyolojiden randevü veriyorlarmı
Nur_bahar42 ebr-89 bende Bedia hanıma yaptırdım 4 ay önce 750 tl vermiştik çok memnun kaldık çok ilgili güler yüzlü tavsiye ederim ☺️