Aslm19__ ben hamileyken burda post açmıştım geçen sene çoğunluk philips awent önermişti ama oğlum tutmadı bence sert oldugu icin tutmadı birsürü emzik denedim bibs kauçuk emziği tuttu yumusak oldugu icin bence, ama hastanedeki hemşire meme reddi olabilir diyip emziğe izin vermedi ben 2 aylıkken alıştırdım. Biberonda lansinoh almıştım ama emdiği için kullanmadık