Kızlar 20 haftaya girdim geçtiğimiz perşembe günü ayrıntılı ulturasona girdim 3lu testimde kromozom eksikliği çıkmış ve bebeğimin bacağı ve kolları 1 hafta gelişmemis. Doktorum da bunun down sendromlu bebeklerde olabileceğini söyleyip bizden sıvı aldırmamızı istedi biz de ilk önce kabul etmedik eşimle daha sonra düşünüp doğuma kadar en azından kafamız rahat olur düşüncesiyle bir gün sonra profesör dr randevu alıp yaptırdık. Ertesi günü tam 24 saat sonra testin biri %99 oranla temiz çıktı çok şükür bunu da dün öğrendik zaten. Benim kafamı karıştıran benim gibi bu durumlardan geçen anne adaylarına sorum sıvı aldırdıysanız bebeğinizin suanki gelişimi ne durumda ve benim 3 gün olacak hafif koku var vajinamda iltihap gibi bu beni tedirginlestiriyor şuan bunları yazarken vajinama biri tekme atar gibi ağrı oldu geri durdu anlayacağınız benim nelere dikkat etmem gerekiyor acaba..