yenibirannis benim ilk gebeliğimde de varmış ama fark edilmemiş yaşım ozaman 20 idi şimdi 33 yaşındayım yaş ilerledikçe daha cok fark ediliyor ve ortaya çıkıyor o yüzden riske girmeyeceğim sanırım sezeryanı kabul edicem korkuyorum da nasıl bir süreç olacak bilmiyorum gerçekten hakkımızda hayırlısı neyse o olsun ben artık akışına bıraktım düşünürsem tansiyon ya inecek ya çıkacak 🤭saldım artık yeterki sağ Salim evlatlarımızı kucağımıza alalım 🌸