Kubrabykn Kızlar 5 haftalık gebeyim hiçbir belirti yok sadece çok üşüyorum ayaklarım buz gibi bu neyin belirtisi bilenler var mı
Miniminia Kubrabykn soğuk ayak erkek bebek derler, tabii bilimsel kanıt mı bilmiyorum canım. En çok dikkat etmen gereken zamanlardasın, sancın olmaması açısından. Çok çok dikkat et kendine 🙏🏻🌸
Hizligonzales Kubrabykn daha cok yenisiniz 2 3 haftaya belirtiler yani bulanti bas donmesi kasik agrisi vs baslar ama bazilarinda hic belirtide olmuyor. Benim mesela oglumda 7.haftada baslamisti bulanti vs simdi kizimda da basindan beri vardi.
Filizert Kubrabykn bende gebe degilim ama suphem var ayaklarmla ellerim buz gibi canm sigaradan tiksindim olabilirmiym acaba ikinci gebelikte öyle olmuştu bende
Hasret5506 Kubrabykn bendede yok canım sık idrar var birde iştah artışı aham Şaham başka belirti yok inşallah midem bulanmaz ama
bkts Kubrabykn hamileligim boyunca hic belirti yasamadim 😅🧿 illa belirti yasamak zorunda degilsiniz yani tedirgin olmayin😌
Nurkarya bkts ben 7 haftalık hamileyim 2 haftadır deli gibi kusuyorum keşke sizin gibi olsaydım hiç bi belirti yaşamasam😀
bkts Nurkarya zor gercekten, ben her gun sukrediyordum kendi halime, Allah’ım kolayligini versin insallah saglikla gecirin surecinizi 🤲🏻
merveliyyy Kubrabykn ben beş hastalıkken öğrenmiştim ayaklarım çok üşüyordu başka belirtim yoktu erkek bebek belirtisi diyorlardı ayak üşümedi şuan 16 haftalığız erkek bebeğimiz olacak